Referral Code Apps SETEL Petronas untuk dapat RM5 [FREE]

Bagi anda yang nak dapatkan RM5 percuma untuk isian Petrol/Diesel, boleh guna referral code u3db. SETEL Referral code ni kalau tak digunakan, anda tak boleh dapat RM5 tu secara percuma. Kalau anda gunakan kod rujukan tu, anda akan terima kredit RM5 dan saya pun akan terima kredit RM5.


Tanpa referral code, apps setel anda tak dapat RM5


Selepas anda memasukkan SETEL Referral code ud3b, akaun anda akan dikreditkan dengan RM5. RM5 tu boleh guna untuk buat isian petrol/diesel.

Cukup ke RM5 tu?

Gunakan referral code SETEL u3db {alertWarning}

Tambah duit / Topup akaun APPS SETEL

Sebenarnya RM5 tu sebagai penggalak untuk rakyat Malaysia gunakan apps SETEL ni. Objektif lain yang lebih penting adalah untuk memudahkan pengguna membuat bayaran untuk isi minyak.

Akaun apps SETEL ni boleh ditambah nilai menggunakan online banking (semua bank). Dan sekiranya dalam bank takde duit, boleh guna kad kredit.

Bagi saya, itu adalah kelebihan yang ada pada apps SETEL ni. Selain boleh guna untuk memudahkan proses pembayaran di petrol pump, kita boleh urus aliran tunai kita di saat emergency.

Boleh Tambah nilai guna Kad Kredit tanpa CAJ

Maksud saya kat sini, kita boleh topup guna kad kredit untuk tambah nilai akaun APPS SETEL tanpa mengganggu tunai dalam tangan. Manalah tahu, duit tunai tu nak gunakan kat tempat lain yang lebih penting. Jadi pada situasi camni, kad kredit adalah penyelamat.

Cuma jangan salah guna atau leka dalam tambah nilai akaun SETEL anda. Nanti hujung bulan tak larat pulak nak bayar kad kredit.

Cara lain tambah duit dalam akaun APPS Setel

Selain gunakan kad kredit atau online banking untuk tambah duit dalam akaun SETEL, anda boleh gunakan referral code anda sendiri untuk digunakan oleh rakan-rakan anda. Promote apps setel guna link anda.

Bukak apps SETEL, klik pada menu MORE, dan klik pada menu REFER A FRIEND. Gunakan code referral tu untuk membuat promosi. Pastikan promote secara berhemah.
gunakan kod rujukan u3db untuk dapat kredit RM7


Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi baca artikel ini. Mohon komen sebagai tanda anda telah menjejakkan diri ke sini.

Terbaru Lebih lama