Buat mockup generator eBook percuma

Zaman sekarang ni banyak betul info dan ilmu bermanfaat yang saya dapat dari TikTok. Semua perkongsian dalam platform TikTok ni sangat menarik dan mudah tapi ada kekurangannya.

Apa yang saya maksudkan mudah, ianya mudah difahami. Dan kalau sesuatu info tu sangat berguna untuk saya, saya senang nak download. Kalau user tu tak enable fungsi download, masih boleh favourite video tu untuk kemudian hari.

Feveret saya adalah dari MockupBro. Tak perlu nak edit masukkan artwork dalam Mockup tu, hanya perlu upload dan siap. {alertInfo}

Sekarang nak kongsikan apa kekurangannya.

Saya sebagai seorang yang agak bz, kadang-kadang lupa untuk tengok balik video-video yang saya favourite dan download tu.

Untuk info atau tips yang sangat bermanfaat bagi saya, saya akan kongsikan terus kat blog.

Contohnya cara buat mockup ebook secara percuma ni.

Mula-mula masuk ke laman web mockup world. Kemudian klik pada bahagian Online Mockup Generator.

Sebenarnya apa yang nak disampaikan seringkas 1 url je. Tapi biasalah tik tok, ada kadang tu perlu joget-joget untuk tunjukkan url tu. Hehehe.. semua tu semata-mata untuk membuatkan apa yang nak disampaikan tu menarik.


Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi baca artikel ini. Mohon komen sebagai tanda anda telah menjejakkan diri ke sini.

Terbaru Lebih lama