Subscriber Youtube cecah 10,000

Cecah 10k

6 September 2018 subscriber channel Youtube saya, Adzril Bloggertalk dah cecah 10,000 orang. Dulu masa mula-mula create channel ni akhir tahun 2016 tujuannya nak buat channel motor, along the way jadi channel niche teknologi pulak.

Bak kata Dan Lok, enjoy the journey not the destination.

Apa yang penting sebenarnya adalah, kita bermula.

Kata Inche Hujan, bermula sebelum bersedia.

Selagi kita tak mula, selagi tu la kita berada dalam satu dimensi.. dimensi selesa. Terperangkap kat situ.

Apa pun, saya nak tekankan lagi sekali. Buat masa ni, saya gunakan platform Youtube sebagai tools saya untuk kumpul database.

Ia tak berdiri sendiri. Saya gabungkan jugak dengan platform blog dan Social Chat.

Lengkap!

1 Ulasan

Terima kasih kerana sudi baca artikel ini. Mohon komen sebagai tanda anda telah menjejakkan diri ke sini.

  1. Tahniah 10k subscriber tu. Bukan senang Woo nak dapat subscriber yang betul betul boleh follow kita yang hasilkan konten yang pelbagai dan merapu ni terutama kita yang jenis semua benda nak tapau dalam 1 channel ..hahahahah ..

    Tapi seriusli ada je Follower nak ikot kita cuma satu je yang saya faham ..KITA WAJIB JADI UNIK IAITU JADI DIRI SENDIRI ..baru orang suka follow kita secara ikhlas bukan paksaan bukan "SUBS 4 SUBS"

    Itu je lah pandangan hamba yang bernilai 50 sen ni ..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama