Cermin Besar ni RM180 je Rupanya

Masa mula-mula dapat rumah kat Seremban ni dulu, saya dengan wife pergi cari cermin. Wife nak cermin yang besar. Masa jalan-jalan Tesco Senawang jumpa cermin tak berapa besar pun kat kedai Pakistan.
Cermin 6x3 kaki murah

Ukuran cermin tu lebih kurang 5x2 kaki.

Agak besar la kalau nak gantung kat dinding area ruang tamu ni. Tapi harganya agak keras. RM400.

Lepas pekerja Pakistan tu cakap ada offer, saya rasa oklah. Dia bagi harga RM299.

Macam murah.

Hampir je saya nak keluarkan dompet nak beli malam tu jugak. Tapi saya cakap dengan wife, esok nak tengok kat area Nilai.

Mungkin boleh dapat lagi murah.

Jadi malam esoknya kitaorang berdua pergi ke Nilai untuk tengok harga cermin 5x2 kaki ni.

Yang bestnya, kami jumpa cermin yang saiznya lebih besar.

6x3 kaki.

Dan harganya jauh lebih murah. RM180!






Takde banyak cakap, terus saya ambik malam tu jugak.

Ada juga saya Whatsapp adik saya yang duduk kat area Klang sana tu ha. Dia cakap kenapa murah sangat?

Saya cakap, memang camni la kot harganya. Tak memasal dia pun kirim satu. Macam biasa saya ambik upah la RM20 hehe.. Upah hantar.

Kalau nak kirim belikan cermin saiz 6x3 kaki ni, boleh Whatsapp saya O1O6OO9966.

Saya tengok lokasi, kalau jauh sangat saya tak ambik order.

Upah hantar kita bincang tepi.

Nanti kita deal la penghantaran camna semua.

Hantar hari Sabtu.

Kalau nak ambik sendiri takde caj penghantaran. Boleh ambik kat kat kedai makan Selera Kak Mai.

Ni yang kami punya. Besar kan?

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi baca artikel ini. Mohon komen sebagai tanda anda telah menjejakkan diri ke sini.

Terbaru Lebih lama